Detta är en bild av mitt inre

måndag 23 maj 2011

Vad faen?!

-Hur är det? Det frågar en bekant mig och har en medkännande min i ansiktet när vi möts på gatan.

-Har du mycket att göra? Frågar kollegan med medlidsam min och ger mig en kram som jag inte vill ha.

-Nämen, hur är det? Frågar ytterligare en bekant.

-Bra, svarar jag. Och tänker att nästa människa som frågar ska jag skrika i örat "JAG MÅR BRAA, DET ÄR SÅ HÄR JAG SER UT, BLEK, RUFSIG OCH LÖNNFET!! ÄR DET ETT PROBLEM FÖR DIG,
ELLER?!

Eller är det att överreagera?

7 kommentarer:

  1. Skrik! Och nej, det är absolut inte att överreagera.

    SvaraRadera
  2. Exakt.... skrik ut! Jag lyckades bita ihop idag annars hade jag väl gjort nåt olagligt!!!

    SvaraRadera
  3. Överreagera? Nä, det kan jag verkligen inte tycka. Skrikhög röst kan jag också rekommendera.

    SvaraRadera
  4. Det kanske är dina ögon dom ser. Dom avslöjar mycket.
    Nöjd inte nöjd?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kramar som man inte vill ha går "fet bort" helt enkelt...huuuuuu......

    Om det skulle kännas (jäkligt) bra så köööör!!!

    Ha dé

    SvaraRadera
  6. Skrik på du, det är du som bestämmer. Jag får alltid höra att jag alltid låter arg, sen blir jag arg när inte folk jag känt i tio år fattat att det är så jag låter...

    SvaraRadera