Detta är en bild av mitt inre

lördag 5 december 2009

Skryt

Nu mina bloggvänner ska ni få en liten uppgift. Jag misstänker att i de flestas hjärnor mal det tankar då och då om er otillräcklighet. Ni är för tjocka, slarviga, sura eller något annat tråkigt.Att jag tror det om er är för att min hjärna brukar sysselsätta sig med sådana tankar och vi människor är rätt lika innerst inne.

Men nu vill jag höra lite skryt från er. Jag har något virus som äter i min kropp just nu och jag behöver bli uppiggad så att jag snart blir frisk. Så kära ni, skicka lite skryt. Vad har du gjort som är så jävla bra eller vad har du för egenskap som är toppen?

Själv är jag bra på att göra lasagne, kan skratta åt mig själv, har helt okej byst med tanke på vad den gått igenom (amning i massor)m.m. Så kom igen nu! Kvinnor brukar vara sämre än män på att skryta så visa nu att ni kan.

11 kommentarer:

  1. Mest stolt är jag över att jag satte fyra fina barn till världen som jag älskar över allt annat, sen är jag stolt över att jag kan njuta, fånga dagen, spexa och jag har oxå ganska snygga rattar hihihi.//Monica

    SvaraRadera
  2. Jag är sketanes bra på att fickparkera! Och en j*vel på på att baka mandelmusslor. Och så kan jag sy.

    SvaraRadera
  3. Jom`n`visst, vi kvinnor är dåliga på att skryta, men jag kan i alla fall berätta att jag är en jäkel på att cykla på bakhjulet.

    SvaraRadera
  4. Har redan blivit lite friskare av ert skryt. Hoppas det kommer mera.Skoj att hitta en ny läsvärd blogg, Motvalls gubbe.

    SvaraRadera
  5. Jag är bra på... nä. Fel dag! Helt fel dag! Jag återkommer. Ursäkta! Idag är jag sämst.

    SvaraRadera
  6. Jag är bra på att göra barn, på att vara lat och att röra till allting. Jag är även bra på att komma vilse, tappa humöret, laga mat, byta blöjor, tappa bort saker och en hel massa annat.

    Ja jisses vad jag är bra egentligen...

    SvaraRadera
  7. Jag är bra på att.. NÄe. Jag återkommer! Ursäkta!

    SvaraRadera
  8. Magda, jag vet ju inte men jag tror att du är bra på att dansa samba, reflektera över dig själv och livet, bra på att vara en partner, vara mamma, att leva under lång tid med ett prematurbarn på sjukhus och övriga barn därhemma, att leva på vegetarisk mat, att våga. Det är vad jag tror.

    SvaraRadera
  9. Lairima hej! Tittade in hos dig i dag och njöt av dina fina bilder! Det glömde du skryta om.

    SvaraRadera
  10. Nu ska vi se!

    Jag är bra på att: dansa, prata med människor- kända som okända, överleva på små medel, stå upp när det blåser, dricka vin, äta sushi, skriva, ha ont i ryggen, strunta i stök och smuts, ligga med mannen, prata i telefonen, hitta bra grejer på loppis, tvätta, skratta, bli engagerad. Ja. Jag är bra på många saker. Och sämre på andra.

    SvaraRadera
  11. jag är bra på att vara lat - om det nu kan glädja nånn...

    SvaraRadera