Detta är en bild av mitt inre

torsdag 3 december 2009

Vanor

Jag äter alltid samma frukost, samma lunch flera gånger i veckan, mina morgon och kvällsrutiner ser nästan alltid likadana ut. Jag längtar efter förändringar men får lite panik när det faktiskt sker förändringar i mitt liv.Jag tror faktiskt att jag har en diagnos av något slag. En diagnos som innnebär behov av rutiner och som gör att jag inte kan läsa instruktioner ordentligt och därför får (utifrån sett) omotiverade utbrott när tekniska hjälpmedel inte lyder mig.

Då kan ni förstå vilket stort steg det var för mig att byta blogg, tyvärr fixade jag inte känslomässigt att göra mig av med Tant Grön än, så hon får hänga på ett tag till.

Tack Magda för att du hjälpte mig med denna nygamla blogg. Sina cybervänner kan man lita på.Lova att du ALDRIG bjuder mig på städ/plastburksparty, orkar inte bli besviken även på mina cybervänner.

6 kommentarer:

  1. Jag lovar! Inga plastpartyn! Lasagne är ju det som står på listan men det får bli nästa år.

    SvaraRadera
  2. Men det här ser ju nice ut! Jag vill också ha en annan bakgrund - hur tusan gör man?

    SvaraRadera
  3. Lusamusa, det var någon färdig mall jag klickade på. Egentligen gillar jag inte brunt men tyckte att det passade på en kärringsida. Jag tror att kärringar gillar brunt.

    SvaraRadera
  4. Jag tror också att kärringar gillar brunt! Brunt och gammelrosa.

    SvaraRadera