Detta är en bild av mitt inre

torsdag 16 december 2010

Det ordnar sig

Jag hade ju ett dilemma för ett tag sedan angående festval. Jag löste det genom att glatt tacka ja till båda festerna. Personalfest först och sedan "efterfest" med dem som jag vill umgås med lite längre. Kom på sedan att det nog blir lite stressigt. Men jag tror att det har löst sig nu. Jag sitter här med svullen hals och feberfrossa så fort värktabletterna börjar gå ur kroppen. Så det blir nog inget festande alls. Och ingen färdig uppsats till högskolan heller. Och det sista på jobbet blir väl inte gjort innan jul. Och jag orkar inte bry mig om det. Så jag är nog sjuk.

6 kommentarer:

  1. se nu till att dricka och vila ordentligt...och så kryar du på deg :)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig. Det är konstigt att alla blir sjuka lagom till jul...

    SvaraRadera
  3. Aouch då...hoppas att du verkligen vilar, och kanske du orkar gå en liten kort sväng på "efterfesten"!? KRAM!

    SvaraRadera
  4. Din tur nu alltså. Hoppas du kryar på dig snabbt som tusan.

    SvaraRadera
  5. Stackars dej, KRYA PÅ DEJ!!!!!

    SvaraRadera
  6. Nää, så tråkigt. Annars brukar det på något mirakulöst sätt alltid lösa sig det där med fester. Krya på dig, och hoppas du vaknar superfrisk imorgon.

    SvaraRadera