Detta är en bild av mitt inre

tisdag 21 februari 2012

Jag vill...

  • Slippa vara förkyld.
  • Resa till ett varmt land.
  • Bo på hotell en helg i den stora staden, trots att det är totalt oekonomiskt och onödigt eftersom det finns ett gäng sängar där som jag skulle kunna få sova över i. Men jag längtar efter stärkta lakan och hotellfrukost.
  • Komma på vad jag vill bli när jag blir stor. Och genomföra det.
  • Alternativ till punkten ovan. Vara nöjd med det yrke jag har.
  • Att min mentor ska besegra cancern som återigen knaprar på hennes kropp.
Ja och så vill jag så klart vinna pengar, att det ska bli fred på jorden och att ingen ska svälta och en massa annat som jag inte orkar rabbla upp.

Vad vill du?

7 kommentarer:

  1. Massssor... men har det ganska gött ändå.

    SvaraRadera
  2. Jag vill:
    att ren och skär dumhet upphörde pronto.
    att jag slapp frysa just nu.
    att jag och mina nära och kära får fortsätta vara friska.
    räcka till.

    Och som bonus sol, fred, pengar.

    SvaraRadera
  3. Samla ihop mig och skriva en bok.
    Rensa upp i min röra, lära mig att slänga mer.
    Sova på nätterna.
    Leva för evigt med G.

    SvaraRadera
  4. Att Dina önskningar ska uppfyllas!!

    Hotellfrukost är inte alls dumt nej..*slurp*

    Kram, Moj

    SvaraRadera
  5. Jag vill så mycket mera än jag klarar och blir ständigt förbannad över att folk tycker att jag ska vara glad och tacksam för det jag faktiskt klarar att göra!!!
    Jag vill inte vara glad och tacksam, jag vill vara stark och livsfarlig!!
    Och fred på jorden och åt människorna allt gott naturligtvis ;)

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara helt frisk, ha massor med pengar och en meningsfylld sysselsättning.
    Det är väl inte för mycket begärt!?

    SvaraRadera
  7. Hänger med på din lista...

    SvaraRadera