Detta är en bild av mitt inre

tisdag 7 februari 2012

Vad är det för feeel på mig??!!

Har haft ont i magen i ett par dagar. Krampont och jävligtömtont. Vet inte varför. Har hursomhelst inte velat äta så mycket. Och det gör ju inget, eftersom jag har en del reserver att ta av...

Nu mår jag bättre. Då tycker jag att min kropp borde bli sugen på fisk. Lättsmält och bra. Kanske lite grönsaker, för att det är typ nyttigt. Men nejdå. Inte den här kroppen inte. Jag blir sugen på:

Smågodis.
Whisky.
Läsk

Jag har dock inte ätit eller druckit något av detta. Men det beror inte på god karaktär eller självbevarelsedrift. Det beror på att jag varit för lat för att gå till affären och för att jag måste skriva klart en artikel och det vill jag göra utan alkohol i huvudet.

Det är något allvarligt fel på mig. Men jag vet inte vad.

6 kommentarer:

  1. Jag tror att det enda felet du har är att du gillar Whisky. Svarat dig ;-) Nattikram

    SvaraRadera
  2. Är det fel att vara mänsklig?

    SvaraRadera
  3. Det bästa med min magkatarr som kommer och går är att jag INTE är godissugen.;)

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte vad felet är, men jag tror att jag har ungefär samma fel.

    SvaraRadera
  5. Hej. Ursäkta om jag tränger mej på,men jag råkade hamna hos dej genom en annan bloggkompis.Tycker om allt du skriver. Det är så träffande,man känner igen sej i det mesta.OK,jag är pensionär nu,men har också gått igenom hela köret med barn och man och allt vad det innebär. Ha det gött. Kram LISA

    SvaraRadera
  6. Det är aldrig som jag bemödar mig att kommentera hos dig! Det är helt naturligt, för jag gillar det du skriver :)

    SvaraRadera