Detta är en bild av mitt inre

fredag 21 januari 2011

Ibland så..

..står det lite roliga saker på Facebook. Typ det här:

Om promenader är så sunda som vissa påstår, så skulle brevbärarna praktiskt taget vara odödliga.........


Valen simmar hela dagarna och äter bara fisk, och den är tjock!!!

Kaninen springer och hoppar hela dagarna, men lever i endast 5 år....

Sköldpaddan springer inte, hoppar inte, kommer alltid sist, rör sig nästan inte och lever i 150 ...år, sensmoralen........... Slappna av!

7 kommentarer:

  1. Det här låter lite....reklamaktigt och B men du har en award hos mig.

    SvaraRadera
  2. Fast skulle det inte vara plågsamt att tvingas leva i 150 år? Ja men alltså, jag heter ju Realisten.

    SvaraRadera
  3. Då hoppas jag att jag är något sköldpaddsaktigt ;-)Kvällskram!

    SvaraRadera
  4. Magda, ska kolla in det.

    Realisten, ja och jag är cyniker och tänker ungefär detsamma. Men jag känner mig ändå mer som en sköldpadda än en kanin..

    Venus,du och jag.

    SvaraRadera
  5. Paxar också för lite åt sköldpaddehållet. Hoppa orkar jag inte.

    SvaraRadera
  6. Jag har hoppat idag - grodhopp- hoppas att jag lever mer än 5 år

    SvaraRadera