Detta är en bild av mitt inre

fredag 27 januari 2012

Anonym blogg

Av olika skäl så värnar jag om att min blogg ska vara relativt anonym. Av olika skäl (den mänskliga faktorn, inklusive mig själv) så börjar anonymiteten luckras upp.

Antingen kan jag strunta i att det är så. Eller så startar jag en ny blogg för endast inbjudna, typ som en hemlig klubb. En sådan som man hade när man var liten. Men det verkar lite krångligt.

Eller så lägger jag ned det här skrivandet och ägnar tiden åt att göra något annat. Typ som att städa, dricka mer vin eller umgås med familjochvänner.

10 kommentarer:

  1. Usch vad jag känner mig träffad som klampat in utan vett,etikett och inbjudan,suck!Men jag förstår vad du menar,man vill faktiskt ha liiite koll iaf.

    SvaraRadera
  2. Det vore väl ändå trist.
    Att sluta skriva!

    SvaraRadera
  3. NEEEJJJJ, du får inte sluta skriva dina kluriga, satiriska o humoristiska inlägg. Jag kommer att sakna dig även om jag inte har en aning om vem du är <3

    SvaraRadera
  4. Nä, snälla, stanna kvar, eller starta en ny, men låt mig följa med. Snälla, snälla! Jag tror inte jag klarar mig utan dig.

    SvaraRadera
  5. Förstår vad du menar, eftersom jag också vill vara anonym. Om alla jag känner på riktigt, skulle läsa min blogg, kunde jag inte vara lika öppen!
    Svårt hur man ska göra!

    SvaraRadera
  6. Jag går i samma tankar så jag förstår precis... men om du startar en ny vill jag följa med! Hoppas att du vill titta in till min nya när den startar upp....på ny plats i ett nytt liv!
    Vi snackar April då jag ska försöka starta upp mitt liv på nytt.

    SvaraRadera
  7. Det vore tråkigt efter att ha följt din blogg så pass länge, men jag förstår om det börjar kännas för närgånget. Det problemet har aldrig jag haft. Jag har varit officiell (här i byn) nästan sedan jag startade bloggen, och får naturligtvis tänka mig för lite vad jag lägger ut.

    SvaraRadera
  8. Vore synd om du försvann för jag gillar ditt sitt att skriva. Jag var ju också i dom bryderierna ett tag. Jag löste det så att jag har två bloggar kopplade till varandra på samma inloggning. Den ena Tankelek är öppen och sen har jag en som heter Virvelvind som är låst för icke inbjudna. Fungerar bra för mig. Vi måste nog alla hitta det som är bäst för oss. Förresten Jag tycker också Ola Salo är snygg.

    SvaraRadera
  9. VÅGA LÄGGA AV, säger jag bara!!!

    SvaraRadera
  10. Beroende på vilka skäl du har till anonymiteten och hur viktigt det är så har du två val: Fortsätta eller starta ny hemlig klubb där jag självklart måste få vara med.

    Att du ska sluta finns inte.

    SvaraRadera