Detta är en bild av mitt inre

lördag 14 januari 2012

PMS eller åldern?

Min tuffa storebror, som är min bror genom uppväxt och ihopflyttade föräldrar och inte genom blodsband skrev en så fin kommentar på FB till mig. Jag blev rörd. För vi daltar inte så mycket i min ursprungsfamilj. Ägnar oss inte åt känslopjunk.

Jag svarade honom med ett <3. Något som jag egentligen tycker är rätt töntigt.

Så antingen har jag PMS eller så börjar jag bli gammal. Och om jag har hyfsad koll på min menscykel så lider jag inte av PMS. Alltså har jag blivit gammal och blödig. Likaså verkar fallet vara med min storebror. Eller så var han onykter. Det kanske jag också är, utan att riktigt veta om det.

8 kommentarer:

  1. Halvgammal och småfull?

    SvaraRadera
  2. Tar mig friheten att klampa in och "tycka till"
    Svaret är förstås att om du fortfarande kan känna dig töntig så har du varken PMS eller börjar bli gammal,töntig känner man sig bara fram till 25 ungefär ;-)

    SvaraRadera
  3. Eller så är det bara helt normal syskonkärlek? :)

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, du e nog gammal då;)

    Jag börjar bli pjoskig med mina föräldrar, har insett att de inte är odödliga. Ständigt dåligt samvete att jag inte hälsar på dem mer. De bor 11 mil bort.

    Kram

    SvaraRadera
  5. jag tror att det är åldern, jag har oxå börjat göra konstiga saker

    SvaraRadera
  6. Jag <3:ar jämt så det har varken med ålder eller pms att göra ;)

    SvaraRadera