Detta är en bild av mitt inre

måndag 16 januari 2012

Tack!

Jag har fått en award från Fru Hansson. Det var gulligt tycker jag. Det finns en del regler kring den här awarden, man ska bland annat skicka den vidare till 5 andra. Det påminner lite om ett kedjebrev, fast utan indirekta hot, som annars brukar finnas i kedjebrev.

Men det här med att skicka saker vidare är jag rätt kass på. Och en person som har svårt att välja strumpor på morgonen (trots att flertalet av dem är svarta) kan omöjligt välja 5 bloggar. Så den här awarden är till alla er som läst min blogg mer än en gång. Ni är värda en award allihop eftersom ni tragglar er igenom stora textmassor med få bilder skrivna av en anonym 40 åring som aldrig bjuder på privata bilder eller namn. Tack!






3 kommentarer:

  1. det där om löftesrika hot var kul... och vem fasen vill inte kärleka sig lite? både i bloggen och annars.
    du rockar!

    SvaraRadera
  2. Klimakteriehäxan16 januari, 2012

    Det är ett rent nöje att "traggla" sig igenom dina texter.Tro inget annat!!! För de är helt underbart underhållande!!!
    För mig får Du vara hur anonym och privat du vill så länge Du förgyller min grådaskiga vardag som du gör.
    Tusan tack!!! :)

    SvaraRadera